Alla inlägg under september 2010

arg

Av Natalie Honkonen - 28 september 2010 17:34

Hej.

Viktor kom nyss och väckte mig och åt allt mitt godis..

Jag blev jätte irriterad.

Nu är han bara skit jobbig, vill bara slå och sparka och bita honom.

GAH.. nu ska jag fan göra det...     


IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gott folk. Jag har världens bästa pojkvan!

   ELLER INTE!  

Av Natalie Honkonen - 27 september 2010 23:34

Sover inte än men är dock skit trött.Skulle ha pluggat, men nej.

Av Natalie Honkonen - 27 september 2010 19:48

Fastnade framför meningslösa FB spel igen. Som alltid.

Funderar dock på att skita i detta och gå och lägga mig.

Kanske mår lite bättre imorgon då.

Jag tror jag gör så och säger godnatt.  

puss  

Av Natalie Honkonen - 27 september 2010 18:31

..så hinner babe först med att ringa.

Tror han kan läsa mina tankar   


Han ringde och påminde mig om att det är idol idag.

Han sa även att jag måste kolla för att Sebastian Krantz ska sjunga.

Jag börjar bli lite orolig över min älsklings hälsa.

Detta börjar bli ohållbart, haha   


Vet dock egentligen inte om jag vill kolla men kommer antagligen slänga mig i soffan och kolla på skiten ändå som alltid. Jag som sa till mig själv i början av idol att inte börja kolla så sitter man fast här iaf.


  


Bild från nyår. 

Längtar till jul och nyår i år. Kommer bli awsome.

Skulle vilja ha lite snö och mys också. 

Det är så mysigt att kura ihop sig i soffan med en filt och en kopp varm choklad.

Nu är det ju bara kallt, grått och trist. Hatar verkligen höst.

Antingen ska det vara riktig varm sommar eller kall vinter med snö.

Inte något mellanting som typ slask och regn på vintern eller kalla sommar dagar.

Åka utomlands vore ju inte helt dumt just nu. Hatar när det är kallt och blåser!

Löven börjar dock få fin färg så ganska vackert är det nog trots allt.


Aja men nu är jag jätte törstig så jag ska springa iväg och dricka för att sen ta ett bad eller liknande. 

Kanske skriver sen  

Av Natalie Honkonen - 27 september 2010 18:01

Kände att det var dags att förflytta sig från blogg.se.

Dags att börja om på nytt så att säga.

Ska försöka skriva varje dag nu dock, har varit skit dålig på att uppdatera.


Skolan idag. Har vart borta en vecka. Fortfarande sjuk men pallrade mig dit iaf.

Lika segt som vanligt men jag gjorde det jag skulle och det var ju själva grejen.


Just nu ligger jag i min säng under täcket. Jätte trött och seg.

Ser nu att jag borde städa mitt rum.. Jätte stökigt.

Stora klädhögar överallt   


Plugga borde jag med. Test på ordklasser imorn..

Tragiskt att man gjorde samma skit i 3an men inte minns ett dugg    


Nu tänkte jag iaf vila en sund och sen kanske ringa baby.

Vi får se hur det blir. 

Skriver om en stund  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Natalie Sabina Honkonen - Mitt liv, mina ord

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Ett sällsynt exemplarღ

Ovido - Quiz & Flashcards