Alla inlägg under oktober 2010

Av Natalie Honkonen - 31 oktober 2010 22:26

hahahhahahaha jag dööööör. Vad ska du göra gumman. Skicka din bästa vän så hon kan rulla över mig? Eller ska ni skära mig med era rakblad.. man vet ju liksom aldrig.  Du har ingenting att komma med spinkis.

Av Natalie Honkonen - 31 oktober 2010 12:22

Visst, det var sjukt som fan att bli knivhotad men din lilla fitta orka gnälla!

Av Natalie Honkonen - 26 oktober 2010 18:56

hur trött man kan vara ibland. Jag har sovit och är fortfarande skit trött.

Snart kommer Viktor. Så ska vi åka "hem" och sova. Ja, det är typ mitt nya hem. Sover där hela tiden nu för tiden. Men det funkar bra så det är lugnt.

Skulle behöva äta med. Får ta och fixa något.


Skolan idag var okej.

Så helvetes trött hela dagen trots att jag sov hur bra som helst i natt.


Aja men imorgon blir det bowling med skolan. Jag är skit dålig men det blir nog roligt. Orkar inte skriva mer nu. Puss  

Av Natalie Honkonen - 25 oktober 2010 13:06

Mamma och älskling säger att jag är spelberoende.

Jag börjar tro att dom har rätt, haha.

Eftersom jag vart godkänd i data på fitt wendela så slipper jag den lektionen.

Det slutar med att nu när alla andra jobbar så sitter jag och spelar.

Har dock skrivit på mitt arbete också. Sjuk av jobbet. Jag satsar på mvg.

Men men, nu är det rast så jag ska fixa lite.

Skriver sen. Puss

Av Natalie Honkonen - 23 oktober 2010 19:09

Av Natalie Honkonen - 23 oktober 2010 19:03

Hälsar på Tom och Linus. Trevligt trevligt.

Ikväll blir det kenny starfighter med bästa vackraste Melanie och Daniel :)

Kommer bli syyper :)


Allt är skitbra just nu.

Puss  

Av Natalie Honkonen - 21 oktober 2010 13:09

Sitter och nördar lite mario.

Robin kallar mig pluggis för att jag gör ett mvg arbete till arbetsmiljö och säkerhet.


Gud va mycke jag orkar skriva men hanna vill att jag ska ut och röka nu så jag ska göra det. Skriver sen, Puss  

Av Natalie Honkonen - 20 oktober 2010 22:33

Jag älskar dig. Verkligen.  



Presentation


Natalie Sabina Honkonen - Mitt liv, mina ord

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Ett sällsynt exemplarღ

Ovido - Quiz & Flashcards