Alla inlägg under november 2010

Av Natalie Honkonen - 25 november 2010 10:32

Torsdag och det är min praktiska dag i skolan.

Eftersom att skolan är under uppbyggnad fortfarande så att säga så har inte alla maskiner riktigt varit på plats. Men idag tänkte vi iaf börja med däckomläggning.

Slutade ju awsome. Dom som har monterat maskinerna hade monterat en fjäder fel så när min lärare skulle göra en genomgång med mig så fastnade han med handen i en fjäder som satt på fel sida. Detta resulterade i att han slet upp hela tummen så han fick åka och sy. Och självklart fick jag som verkligen hatar blod lägga om såret. Nice! Ucsh!!


Men iaf så nu sitter jag i våran cafeteria och bloggar och lyssnar på Taio Cruz.

Dirty Picture ofc ;) Sexig video som fan.

Jag skulle fan vilja vara som Ke$ha. All kärlek till henne.

Hon och Rihanna måste ju vara mina största förebilder. No lie!


Slutar typ tidigare idag vilket är huuuur skönt som helst.

Jag får gå hem och sova!

Måste ändå till södertälje sen för att hämta alla mina saker hos baby.

Men det kan jag nog göra senare.



Älskvärd låt! Hon är verkligen så fin i rött hår!!

Skulle vilja färga om igen. Det var ju lite små coolt sådär :P


  

men

Av Natalie Honkonen - 23 november 2010 10:11

sitter i skolan och ska läsa en text om judendom som vi har prov på den 30/11.

Det blir kul. Slutar ju tidigt idag så det blir hem och plugga på det sen.

Just nu är jag hungrig och trött.

Min lilla Ella sitter med vantar så hon säger att hon inte kan bläddra.

Henke ligger och sover. Bra dag!


Det snöar nu. Det är ganska bra i guess. Men det är ju nått så helvetes kallt.

Börjar redan planera julklapps köpen. Eller, ja redan.. Det är bara fyra veckor kvar nu och jag har absolut ingen fantsi om vad jag ska köpa till folk.

Har ingen aning om vad jag önskar mig själv heller. Eller jo, hårförlängning.

Mitt hår är så himla tunt och kort. Plus att det kommer bli ännu kortare nu eftersom Denise ska klippa bort allt slitet. Vilket är en hel del!

Vi har öppethus på Gnesta Praktiska den 30/11-10 kl 17:00 - 19:00.

Då ska Denise fixa mitt hår och så plus att jag ska introducera fordonsprogrammet! WoopWoop!


Ansökan till JAM ska in. Ragga/Dancehall börjar den 9 februari.


Gud vad mycket som måste göras!


Idag behöver jag inte slita mig till Södertälje för baby kommer till mig.

Skönt det.

SL funkar ju inte alls som det ska just nu. PGA snö! som vanligt varje vinter!


Nej men om man kanske ska ta och läsa egenom lite så jag har någon aning om vad vi håller på med! Skriver senare. Puss   


  

Saknar mitt långa hår!   

Av Natalie Honkonen - 23 november 2010 09:39

Skola nu då. Sitter och har skrivit en bok recention.

Lyssnar på en massa musik.


här är en as grym låt!

Av Natalie Honkonen - 22 november 2010 09:12

Jag vill verkligen dansa soo bad just nu.

Men tyvärr kan man ju inte det i denna skola. Fuck...

Jag dansar i mitt huvud istället.


Hatar att sitta och plugga när det blir såhär. Sitter och gungar. hahah.

Men nu sa min lärare att vi tydligen ska ha estetisk verksamhet. Dansa!!!


Det var allt

Av Natalie Honkonen - 20 november 2010 14:09

Igår trodde jag verkligen på att snön skulle hålla sig så man kunde ut och busa volvo idag. Men nej, självklart inte. Typ ingen snö kvar.

Baby spelar move. Något skit konstigt spel.

Ska springa ner till apoteket och köpa nässprey nu. Skriver sen   

Av Natalie Honkonen - 18 november 2010 15:58

Sådär. Rostar lite mackor och värmer mjölk.

Ostmackor och varm choklad! mums.

Sen bär det av mot tälje för massage och sen hälsa på babe en stund.

Ska sno hans the sims3 haha. Jag ska lätt börja nörda.


Men nu ska jag äta lite. Puss  

Av Natalie Honkonen - 18 november 2010 12:38

Sitter i skolan nu och ska egentligen plugga.

Ska snart åka hem och gå ut med leo och så.


Igår inhandlade jag och papi en ny mobil till mig.

Efter min fucked up tabbe när skärmen sprack.

Hur som är jag hel nöjd med den nya.

Det blev en nokia c3. Den är jätte lik min gamla e71 jag hade.

Jag älskade ju den telefonen!

Visserligen är det bara 2 mpx men jag använder aldrig mobilkameran.

Tok rosa ofc!


Imorgon är det praktik igen. Hoppas det går lika bra som sist.

Men men, skriver när jag kommer hem.   

Av Natalie Honkonen - 16 november 2010 16:47

Sitter i soffan med mammas dator och mammas tofflor.

Kollar på SOS gute. Riktigt intressant.

Senare blir det åka till älskling. Antagligen sova där i natt. 

Onsdag imorgon, ledig. Hur skönt som helst. 

Min tjockis hund ligger i mitt knä och sover.  

Presentation


Natalie Sabina Honkonen - Mitt liv, mina ord

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Ett sällsynt exemplarღ

Ovido - Quiz & Flashcards