Alla inlägg under april 2011

Av Natalie Honkonen - 22 april 2011 16:16

Fy fan va lat man blir.

Har inte orken att uppdatera.

Men nu när jag märkte att man kunde använda min baby iphone så blev ju allt så mycket lättare!

Solen lyser!! Så himla underbart.

Börjar verkligen bli vår.

Varmt är det också!

Skulle dock vara skönare att ligga ute i solen än i sängen.

Men man måste ju bli frisk.

Igår var jag och babe och tog en kvälls promenad längs kanalen.

Super mysigt.

Solen gick ner och det var varmt och behagligt.

Ibland är Södertälje jätte fint.

Efter det blev det lite chips och tv för att sedan gå och lägga sig tidigt.

Hur skönt som helst.

Dock tar det alltid tid dör mig att somna.

Och när jag väl gjort det ska jag upp igen...

Idag skulle Viktor äta påsklunch i Haninge så jag åkte hem till mami och papi.

Vi har också ätit påsk mat och haft trevligt.

Fast jag har spenderat större delen av dagen i sängen.

Precis som nu.

Ska sova en liten stund och se när Viktor komme hem.


All love

Av Natalie Honkonen - 6 april 2011 13:55

Har huvudvärk och kollar på sjukhusprogram på tv.

Väntar på att Hugo ska ta sig från skolan så vi kan ta en fika.


Jag är verkligen helt slut, halv grinig och jävlig.

Första dagen som rökfri.

Nu ska jag verkligen försöka sluta helt!


Men ska fixa mig lite nu så skriver jag senare.


All love  

Av Natalie Honkonen - 6 april 2011 13:39

Jag har egentligen ingen religiös tro.

Antar att jag är lika kristen som alla andra svenskar skulle jag tro.

Gick i kyrkan på högtiderna med skolan men inte mer.

Har inte ens konfirmerat mig.


Men jag skulle säga att jag tror på mycket annat.

Jag tror på lyckan och kärleken men mest av allt tror jag på mig själv.

Jag tror på att jag är stark och att jag kan.

Det är min tro

Av Natalie Honkonen - 4 april 2011 16:53

På att uppdatera är jag har jag märkt.

Totalt värdelös på det är jag.

Måste använda laptopen oftare. 

Gick precis och la mig i sängen och är hur galet trött som helst.

Har inte blivit jätte mycket sömn i helgen med tanke på besöket till London.

Det var riktigt trevligt att träffa Sis och Matt igen!

Mina fötter är fortfarande helt slut efter våran rusigt långa promenad runt London i lördags, haha men det var trevligt.

Bilderna kommer när jag orkar koppla in kameran i datorn! 

Lat.. 


Viktor kom precis hem och beklagade sig över fågelbajs på hans bil.

Inte bara en bajs utan 7 stycken!! 

Omg!!!

Charmigt haha.


Ska kolla klart på scrubs nu och sen äta tror jag.

Men jag skriver sen.


All love   


 

Presentation


Natalie Sabina Honkonen - Mitt liv, mina ord

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Ett sällsynt exemplarღ

Ovido - Quiz & Flashcards